Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

A nagy késés - dilemma

2016/03/02. - írta: Cirmola*

Hiába szuggerálom évek óta nagy erőkkel a BKV-t (tudom, BKK), sajnos eddig nem jártam sikerrel - továbbra is 20 percenként megy fel a busz a hegyre a munkahelyemhez, nem úgy néz ki, mintha sűríteni akarnák. Ergo ha lekésem, baj van. Ha pont az orrom előtt megy el, még van 1 percem, hogy elkapjak egy másikat, ami legalább félútig felvisz, onnan séta. A legmeredekebb részen, természetesen. Ha nem zuhog az eső vagy a hó, nincs lefagyva, vagy nem vagyok takonypócos, mint most, fel is szoktam caplatni, de ma - dacára annak, hogy egész sokat aludtunk - mindkettőről lemaradtam, az egész utat meg nem akartam gyalog megtenni.

Itt jön be a fent említett dilemma: megvárjam a következő buszt, vagy menjek fel taxival? És vajon bent van-e már a főnököm? A következő végkifejletek mentén alakulhat a történet, a legrosszabbtól a legjobbig:

a) Megvárom a következő buszt, elkések, bent van a főnököm, és jól letol.

b) Felmegyek taxival, beérek időben, de nincs bent a főnököm, buktam egy ezrest.

c) Felmegyek taxival, bent van a főnököm, buktam egy ezrest, de megérte, mert bent vagyok időben.

d) Megvárom a következő buszt, nincs bent a főnököm, elkéstem, de nem történt semmi.

A taxit választottam, mindenképpen el akartam kerülni az a) lehetőséget - persze végül a b) lett a végeredmény. Ez van, de nem baj, legalább nem álltam negyed órát a hidegben...

gorgeous-clock-wallpaper.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr688434620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása