Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

Juppijéééé :)

2014/08/26. - írta: Cirmola*

Nem akarom elkiabálni, de mintha kezdenének jól helyezkedni a csillagaink. Vagy valami. :) 

* Kedvesemnek lett munkája. Érdekes, új, színes, szagos, remélem, be is válik. De miért is ne tenné? :)

* Anyám végre megmozdult, és mintha jobb lenne a kedve is - elment másik orvoshoz, elkezdett odafigyelni, hogy mit eszik, alternatívákat keres - úgy néz ki, túl van a kezdeti ijedtségen. A műtét még kérdéses, de legalább történik valami. És a legeslegjobb hír, hogy az új doki szerint ez a rák, ami neki van, lokális, tehát nem fog áttéteket okozni. Juppijjééééhalleluja. :) :)

* Ma közölte a főnököm, hogy - nyilván - még nem mond semmit, de valami meglepetést tartogat nekem a közeljövőre, aminek örülni fogok. Persze nem árulja el, ezt csak azért mondja most, hogy legyen min izgulnom... Köszi, mintha amúgy nem lenne... :)

* Tegnap este voltam közgyűlésen - életemben először. Egy élmény volt... 40 perces csúszással kezdődött, és közben úgy veszekedtek az öregasszonyok, mint az óvodások... De: sikerült leváltani az évtizedek óta uralkodó, és mindenki szemét kilopó, elcsaló vezetőséget - ami nem volt egyszerű, úgyhogy dupla siker. :)

* Ma végre lett új kollégám, bár sokat nem láttam belőle. De van, végre. És abból a kevésből, amit mégis láttam, jó fejnek tűnik. Szóval sunshine, happyness. :)

* Ebédszünetben belefutottam a kedvenc, pihe-puha, bolyhos és meleg takarómba, nagyon durván leárazva - gyönyörűséges csokoládébarna, olyan igazi plüssmackó színe van. Pont jó lesz, ha végre eljutok odáig, hogy elolvassam azt a nagy szatyor könyvet, amit szintén akciósan vettem. Pár alkalommal... Elhúzódik az akció...  :) Már mondtam a körülöttem lévőknek, hogy egy darabig ne engedjenek be a könyvesboltba... :)

Szóval örülés van. :)

Victory (1).jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr346637525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása