Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

A szavak ereje

2013/02/09. - írta: Cirmola*

Most már mindent le fogok írni, nem először tapasztalom, hogy mennyire bejön, amit az ember konkrétan megfogalmaz. :)

Csak zárójelben: Kedvenc Exférjem is így lett, szépen írtam egy listát, pontról pontra összeszedtem, hogy mit szeretnék, és belépett az ajtón - nyilván nem abban a szent pillanatban, de elég hamar. Minden pontot teljesített, kivétel nélkül. Az, hogy az egyik legfontosabb tételt lefelejtettem a listáról, már az én hülyeségem volt - rá is ment a házasságunk a végén... De tanultam a hibából, új listát írtam, amit már ezzel kezdtem. :) Szépen összeírtam újra, most már javítva, hogy mit szeretnék, és jött Kedvesem, aki szintén pontról pontra behozta minden kívánságomat - azóta is (közel 5 éve) remekül megvagyunk. :)

Zárójel bezárva, a tanulság, hogy ez tényleg működik. Pár napja csak, hogy leírtam, szeretnék újra németet tanulni, erre felvettek egy képzési programba. Megbántam, hogy maradtam a munkahelyemen, leírtam, hogy most már valami jónak kell történnie - tegnap ketten is megkerestek állásügyben. :) Nem biztos, hogy bármi is lesz belőle, de legalább történik valami. Kívántam, elindult, most már rajtam múlik.

A sült galambban azért én sem hiszek. :)

pluma.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr225070606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása