Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

Megtakonypócosodtam...

2013/03/05. - írta: Cirmola*

Azt hittem, én majd jól elkerülöm. Egy fenét. Olyan beteg vagyok, mint hat másik... :(

Nem akarom részletezni, az általános kötelezőt szedtem össze én is - hogy magamtól, vagy Kedvesemtől, aki szintén dögrováson volt a napokban, nem tudom, de nem is érdekes. Szedegetem a szokásos bogyókat - mellette viszont újításként bevetettem a Nagy Népi Nyaflatyot is, és megdöbbentően hatásosnak bizonyult (persze lehet, hogy csak én lepődtem meg, hogy ez milyen jó, bár igazából nem is értem, miért - mintha egyébként nem tudnám...).

A Gyógyító Lötty hozzávalói: sok méz, igazi cirtom leve, friss gyömbér lereszelve, fahéj, és hogy igazán tuti legyen, fokhagyma, szintén lereszelve. Össze kell keverni, felönteni egy kis forró vízzel, és meginni.

Na ez az... Az íze leginkább a leírhatatlanra hasonlít... :) Ha az ember ügyes, és jól eltalálja az arányokat, egész finom tud lenni egyébként, de érdemes a kevésbé jól sikerülteket is azon melegében bedönteni, mert tényleg nagyon sokat segít. Elkergeti a bacikat, és ha rájuk lehelünk, a nemkívánatos látogatókat is. :)

Ezen felül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz, minden friss, egészséges benne, és nincs mellékhatása. Illetve... Nos... Nagyon komolyan tisztít. Minden szinten. :) Ami persze jó, hiszen azért isszuk, de nem tanácsos megközelíthetetlen távolságra menni a legkisebb helyiségtől... (Nem a seprűraktárra gondolok.) :)

Gyógyulásra fel! :)

Honey-Pot.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr425118096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása