Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

Dolgozzunk is

2013/08/21. - írta: Cirmola*

Mivel már jó rég nem írtam (nem is gondoltam volna, hogy ennyire), el is maradtam jó sok mindennel. Amit viszont röviden, de mindenképpen szeretnék megemlíteni - anélkül, hogy elkiabálnám -, az a pozitív változás a munkahelyemen. Az egyik fele, hogy kezdik visszaadni, amit tavaly elvettek. (Még nem az igazi, de alakul a dolog.) A másik fele pedig, ami ennél sokkal fontosabb, hogy helyreállni látszik a régi jókedv, és ennek nagyon örülök. Megint sokat nevetünk, megint jókedvűen járok be, és most már tényleg azt gondolom, hogy - ha akkor nem is tűnt annak -, jó döntés volt itt maradni. Nyilván sosem fogom megtudni, miről maradtam le, de azt hiszem, nem is bánom. A dolgok jelenlegi állását tekintve simán ellennék itt nyugdíjig is. És most kopogom le gyorsan, mielőtt tényleg elkiabálom. :) Maradjon így!

smile-10.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr285462129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2013.11.15. 17:07:49

félre a közgazdászokkal, tényleg dübörög a gazdaság-elég munkahelyedet vizsgálni :D

Cirmola* 2013.11.20. 10:22:46

@idegszaggató:

A próféta szóljon belőled! :)
süti beállítások módosítása