Mérleg vagyok. Egyszerű és bonyolult, színes és szürke, vidám és szomorú. Mint a világ. Mint a mérleghinta: egyszer fenn, egyszer lenn...

Életképek a buszról

2014/12/02. - írta: Cirmola*

Reggel még félkómában utaztam a buszon, mellettem iskolás csoport, 8-9 éves gyerekek tanárnénivel. Eljöttünk a bántóan rózsaszín szexshop-tábla mellett - akkor is kiszúrja az ember szemét, ha nem arra figyel. Persze lett nagy kiabálás:

Gyerekek: Akármilyennéni, tessék nézni, júúúúúúj!
Tanárnő: Nektek ezt nem lenne szabad észrevenni. Vagy úgy kell csinálnotok, mintha nem vennétek észre.

Mi van?...

Gyerekek: De hogy kell úgy csinálni?
Tanárnő: ...

Gratulálok...

Gyerekek: De nekem anyukám már elmondta, hogy mi ez.
Tanárnő: Persze, mert kikényszerítitek, mert ilyeneket kérdeztek.

Na itt fényt kaptam. Honnan tudná a szerencsétlen gyerek, hogy mi az, ha nem kérdezi meg? Hogy aztán ne adj'Isten úgy csinálhasson, mintha nem venné észre... Amúgy meg miért is kellene úgy csinálnia?

Az ilyen miért nem megy inkább kapálni?...

valtozasok.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://merleghinta.blog.hu/api/trackback/id/tr996951639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása